11 מרץ 20202 דקות

ליווי חברות מעבר לים - שותפים לדרך

בעולם העסקי המקומי, החלום הגדול הוא (לרוב) לפרוץ אל מעבר לים. ולמה לא? שווקים בינלאומיים מהווים פוטנציאל רווח אדיר. אבל רגע, לפני שאורזים את המזוודה…..

איך מחליטים כיצד להתקדם?

לעיתים נדמה לחברות שיציאה לחו"ל היא הכרח אך לחברות אין את המשאבים הנדרשים. ליווי שיווקי אסטרטגי יסייע בחדירה ואחיזה בשוק במספר דרכים, יאבחן פערים וקשיים ביציאה לחו"ל, יספק פתרונות יצירתיים ובחלונות זמן קצרים. כמו ן, יזהה את מקור הפערים נובעים מקושי/פחד בקבלת החלטה להתחיל את המסע? מחוסר הבנה? מחוסר מידע על השוק לסוגיו: מידע על מתחרים, מגמות, רגולציה, פוטנציאל שוק , תרבות, מכסים ועוד, מחוסר ניסיון בינלאומי ועוד.

כיצד בוחרים את השותף לדרך

המלווה השיווקי/אסטרטגי מסייע לחברה, ישים מראה בפני ההנהלה ויציג תמונה אמיתית ולא מוטה לחברה על השוק לקראת המסע לפרוץ אל מעבר לים. המלווה האסטרטגי יכול למלא מספר תפקידים בהתאם לאחד מארבעת השלבים בו החברה נמצאת בחדירה לשוק הבינלאומי Introduction, Growth, Maturity & Decline.

תפקידי המלווה/שותף

מנהל דסק שיווק/אסטרטגי/מכירתי לתקופה קצרה. בפרק זמן זה ניתן יהיה לאתר שוק מטרה, בחינת ורטיקל מתאים. תהליך סיעור מוחות עם השדרה הניהולית יביא לסיוע במיקוד ובבנית מצפן עסקי שיוביל לבניית תכנית עבודה ומהלכים שיווקיים נכונים מול מדדים איכותיים וכמותיים.

קמפיין שיווק דיגיטלי- חברה בעלת אחיזה בשוק ורוצה לחזק את ה brand name awarrence ו/או לגייס לידים להוציא למיקור חוץ בעלויות יחסית נמוכות מהלכים שיווקיים כמו קמפיינים שיווקיים/ דיגיטליים.

ניהול מו"מ- הגעת לשלב מו"מ ומתלבט מהי הדרך הנכונה לפעול, רגול והכנה לניהול משא ומתן שימוש בסימולציות, ובטכניקות כמו BATNA ונוספות.

בחירת אסטרטגית צמיחה - Go 2 Market Strategy בחירה שקולה ומדודה בערוצים השונים (דיגיטליים/מסורתיים או שילוב השניים), כנגזרת של מחקר שוק, הבנת המתחרים והיתרונות היחסיים.

חונך שהוא גם יועץ אוזן קשבת, התייעצות עם חונך/יועץ בעל אוזניים כרויות – לא מפחד לומר את האמת לנועץ. מציג תמונה אמיתית ולא מוטה

שיפור תקשורת בין תרבותית - הבנה מעמיקה בפערים בין תרבותיים במזרח הרחוק ( אבל לא רק...) סיוע בפתרון דילמות תקשורתיות ועסקיות ותרבותיות כאחד, העברת הדרכות וסדנאות והכנה לקראת פגישות חשובות.

רוצים להגשים את החלום ולפרוץ אל מעבר לים? נמצאים על פרשת דרכים?, האם להיכנס לשוק, באיזו דרך? כיצד מתמודדים עם בעיית כ"א מתאים ורוצים להבין ולהביא תוצאות איכותיות מבוססות על ניסיון מוצלח רב שנים.

קבלו שיחת ייעוץ חינם של 15 דקות התקשרו לגדי 050-5609909. מוזמנים לפרגן בלייק ולשתף.

    36