top of page

מיתוג אישי - סיפור אישי


It takes a lifetime to build a good reputation and a second to destroy it",

Warren Buffet"


בשבוע שעבר במהלך פגישה שנקבעה במשרדי כתוצאה ממפגש ווירטואלי ברשת LinkedIn, המסר שעבר היה אותנטיות, מקצועיות, אמונה ותשוקה בעשייה היומיומית שלי.

★★ You are what you post. ★★

אחד הדברים שנאמר ע"י מנכ"ל החברה אתו נפגשתי "אתה משרה נינוחות, אורך רוח, והבנה עמוקה - כמו עליה לרגל לגורו". הרגשתי מעין סגירת מעגל. מסרים שניסיתי להעביר ברשתות החברתיות ובאתר החברה עלה בקנה אחד עם מה שאנשים אחרים יודעים עליי.


מיתוג אישי הוא לא לדבר עליי או לקדם את עצמי כל הזמן, אלא מה אנשים אחרים יודעים עליי.



לוקח חיים שלמים לבנות מוניטין טוב, המיתוג האישי שלי החל להיבנות עוד מבית אבא-ערכים ונורמות התנהגות, למידה מהירה, חשיבה מתמדת על מצוינות, ותשוקה להגשים שאיפות.

המיתוג האישי שלי החל להתעצב לפני כ-28 שנים כשעברתי לעבוד ביפן וניהלתי צוות של כ 15 מהנדסים וטכנאים. הצגתי יכולות, ידע, כישרון ומומחיות, התוצאות היו טובות. אבל כל זה לא הספיק (רק פרנואידים שורדים -אנדריו גרוב).

הראיה הישראלית כאן ועכשיו, החוצפה....מי חשב אז על הכנה בין-תרבותית, הבנת הפערים הבין-תרבותיים ותקשורת עסקית בין-תרבותית.


עם הזמן, שיניתי את סגנון הדיבור, טון הדיבור, הלבוש, אימצתי מנהגים בסיסים של התרבות המקומית, למדתי את השפה ושיניתי את צורת החשיבה. סטיב ג'ובס אמר: "Changing your mind is a sign of intelligence"

המיתוג האישי שלי, מתחיל מבפנים – אני משתמש בכלי ניהול בכדי לכוון ולהדריך בכל משימה. אני מוכר רגש, אמפתיה, אני יוצר ערך לקהל האוהדים שלי. ברשתות העסקיות והחברתיות חשוב לי להעביר מקצועיות, מומחיות, ניסיון בינלאומי עשיר, חדשנות והבנה רב תרבותית עשירה ובמקביל תרומה לקהילה.


לקוחותיי ושותפיי העסקיים אומרים עליי שאני גורו לשיווק ואסטרטגיה, חשוב לי להגיע לאנשים, להיות מחויב לאורך כל הדרך, לתת ולא רק על מנת לקבל.

מזמין אתכם להתחיל וליצור אינסוף הזדמנויות עבורכם RGBtotal


86 צפיות
bottom of page