top of page

6 מרכיבים שאסור לשכוח במצגת משקיעים של חברת הזנק

עודכן: 9 במאי 2021



מצגת משקיעים לחברת הזנק: ככה עושים את זה נכון

בשעה טובה, התחלת לגייס משקיעים! הרעיון שלך מצוין, המוטיבציה בשמיים, וכל מה שחסר עכשיו זו מצגת משקיעים איכותית שתשדר בדיוק את מה שיש לך להציע.


אנשים מחפשים סיפור טוב שיחזיק אותם, יסחף אותם ויגרום להם להקשיב עד הסוף. המצגת צריכה להיות בנויה בצורה שלוקחת את המשקיעים שלב אחרי שלב לתוך הרעיון, החזון והשאיפה שלך, עד לרגע הפאנץ' – ה-ask, בקשת המימון, לה לא יוכלו לסרב. בשביל זה צריך:


1. חזון ברור

אם עברת תהליך אסטרטגי, כבר יש לך חזון מגובש וחזק. מה החברה הולכת להשיג? לאן היא מתקדמת? כאן אפשר לקרוא קצת יותר על חזון ולהבין מה הוא צריך לכלול. זה לא אומר שאת החזון חייבים בהכרח להציג מיד בשקף הראשון. עדיף שהוא ישתקף מעצמו לאורך המצגת.


2. הבעיה והפתרון

מה הבעיה שהחברה שלך באה לפתור? למה פתרונות קיימים לא עונים על הצורך הזה? את השאלות האלה כבר שאלת את עצמך בתהליך קילוף הבצל (ואם לא, זה הזמן!).


3. סקירת מתחרים

היעדר תחרות זה מצב לא טוב שמראה שאולי אין בכלל צורך בהיצע שלך. כאן המקום להציג ניתוח שוק ומתחרים, מה מציע כל אחד ובעיקר – למה החברה שלך טובה יותר.


4. אבני דרך

מה הצעדים שהחברה נוקטת בהם כדי להגיע ליעד הסופי? חשוב להראות לא רק את הצעדים המתוכננים, אלא גם את אלו שכבר ננקטו – ההישגים שהביאו אותך עד הלום.


5. נתונים ממשיים

מדובר במשקיעים, אחרי הכל, והם רוצים לראות את השורה התחתונה. האם העסק scalable, כלומר יש לו את הפוטנציאל לגדול? מה הרווחים עד כה, ומה הרווחים הצפויים? כיצד הולכים להרוויח כסף, האם קיימים לקוחות בשלב זה?


6. למה אני

כמו החזון, גם מרכיב זה צריך להשתמע לאורך המצגת, אבל גם מצדיק שקף עצמאי שמפרט על הצוות והרקע. אלה אלמנטים שעוזרים למצב את החברה שלך ונותנים למשקיעים בטחון שיש לך אחיזה חזקה בתחום.


אלה מרכיבי הבסיס שכל מצגת משקיעים חייבת לכלול. מכאן והלאה, זה תלוי בכתיבת תוכן חכמה ובעיצוב שובה. למרבה המזל, את כל אלה אפשר למצוא אצלנו...



133 צפיות
bottom of page